Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 14 in /home/mcccuiey/domains/liancoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 14 in /home/mcccuiey/domains/liancoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 خرید و فروش دانه قهوه - قهوه لیان

خرید و فروش دانه قهوه

اگر جزء علاقه مندان به نوشیدنی های کافیین دار باشید و یا قصد خرید دانه قهوه را داشته باشید، حتما می دانید که انواع قهوه ها به صورت دانه قهوه نیز در مراکز مربوط به فروش دانه قهوه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند. دانه های قهوه دانه های کوچک و معطری هستند سرشار از کافیین، که دارای خواص منحصر به فردی نیز می باشند.

خواص دانه های کافیین دار قهوه
شاید برایتان جالب باشد بدانید که حتی بوییدن دانه های قهوه با عطر تند و تیزشان در شما ایجاد حس هوشیاری و تمرکز خواهد کرد. کافیین موجود در قهوه به صورت مستقیم هم از طریق نوشیدن قهوه و هم از طریق بوییدن آن، روی عملکرد مغزتان تاثیر می گذارند. از این روست که پس از نوشیدن قهوه و یا بوییدنش احساسات جالبی را درونتان تجربه خواهید کرد. احساستی نظیر حس هشیاری و فرش Fresh شدن، حس تمرکز، رفع خستگی و آرامش. از این جهت نوشیدن یک فنجان قهوه در طول روز برای تجدید قوای جسمی و ذهنی به شدت پیشنهاد می شود.

نکاتی در رابطه با خرید و فروش دانه های قهوه
اگر به دنبال خرید دانه قهوه هستید و جزء مخاطبان حرفه ای قهوه هستید باید پیش از مراجعه به مراکز فروش دانه قهوه اطلاعاتی کلی در رابطه با انواع دانه های قهوه، تفاوت آنها و اصالت شان بدانید. تا هنگام خرید متناسب با انتظارات تان از نوع قهوه ای که می نوشید، دانه قهوه ی مورد نظرتان را انتخاب کرده باشید.

به عنوان مثال پیش از خرید دانه قهوه مورد نظرتان باید به این مورد آگاه باشید که در حالت کلی 3 نوع دانه ی قهوه در اختیار داریم. که سپس از این 3 نوع انواع مختلفی از نوشیدنی های قهوه و کافیین دار تهیه می شوند.

خرید و فروش دانه قهوه

سه نوع دانه قهوه ی اشاره شده در بالا به شرح زیر می باشند:

دانه قهوه عربیکا
دانه قهوه روبوستا
دانه قهوه لیبریکا
قهوه بازان حرفه ای می دانند که در میان 3 نوع قهوه ی فوق تنها استفاده از دو نوع اول ( یعنی دانه های قهوه عربیکا و روبوستا ) مرسوم می باشد، و استفاده از نوع سوم یعنی دانه های قهوه ی لیبریکا در میان مردم و در بازار خرید و فروش دانه قهوه آنچنان که باید باب نیست. گفتنی ست که هر کدام از این دانه ها دارای خواص، عطر و بو، میزان کافیین و درخت های پرورش دهنده ی متفاوتی می باشند.

منبع

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما